woensdag 9 april 2008

de hoogste tijd



Dat is het inderdaad, de hoogste tijd voor een update. Maar we zijn ook zo druk, met werken, dingen regelen voor de bouw en natuurlijk het mooie Bonaire laten zien aan Hermen en Mimi.
Zij zijn eind maart gekomen, en na een valse start nu volop aan het genieten van zon, zee en natuur. Zoutpannen, Sorobon, Goto-meer, Rincon, Klein Bonaire, bootje varen, strand van Bongos, lekker uit eten zowel uitgebreid als bij de lokale snackies, happy hour bij Karel. Hermen heeft zelfs afgelopen week de onderwaterwereld bekeken, middels een proefduik, en is razend enthousiast geworden. Die gaat de volgende keer aan een Open Water Cursus beginnen.
Morgen staat er een bezoek aan het natuurpark washington Slagbaai geplanned. Ik ben erg benieuwd want Dick en ik zijn hier zelf ook nog niet geweest.

De bouw: de eerste aanzet voor ons dak is gedaan, de laagbouw heeft deels ringbalk gestort gekregen en staat deels nog in het hout voor de rest van de ringbalk, en jawel eindelijk verrijst de fundering van de hoogbouw. Het beeld van hoe het er uit komt te zien wordt steeds duidelijker. Ondertussen piekeren we ons suf in welke kleuren we het toch zullen laten verven. De voorkeur gaat uit naar een wat fellere kleur, maar misschien staat dit wel te schreeuwering op zo'n groot oppervlak. Gelukkig is dit wel een leuke hoofdbreker, maar adviezen/suggesties zijn welkom ;-)

4 opmerkingen:

Ronnybravo zei

Hallo Lot,

Jou ken ik niet maar Dick wel.
( van de Warmoesstraat )Weet niet of hij mij nog kent maar goed...

Kwam Martin vanmorgen tegen bij Hornbach in Zaandam. Kreeg een kaartje van hem met de internetsite.... ( kon het niet vinden maar kwam op een geven moment hier terecht )Had reeds gehoord dat jullie iets aan het opstarten waren. Ik wist alleen niet waar.

Ik wens jullie alle het suc6 van de wereld en als het even kan komen we een keer bij jullie op vakantie.


Groeten Ron Blaas
r.c.blaas@chello.nl

BBM zei

woow ziet er super uit allemaal.
gaat best snel ineens met de bouw....

En wat wordtttt 'ons' raam??

Anoniem zei

jaaaa ik ben voor een fel kleurtje!

kusjes
renske

Anoniem zei

So daarz ijn jullie gebleven dus! alles goed op Bonaire zo te zien! Jammer dat het zo'n eind rijden is en er zo'n grote sloot tussen ligt!

Grtz Pim