zaterdag 26 mei 2007

we zijn er

Na een voorspoedige vlucht stond Chuma al op de bagage band nog voor wij door de douane waren, ik denk dat dit moment uiteindelijk de meeste stress voor haar heeft opgeleverd. Maar...ons huisje heeft een voor- en achterporch en een tuin en behalve dat Chuma het nog warm heeft wordt er alweer met de klos gespeeld.
We hebben uitzicht op de Caribische zee en Klein Bonaire, wat willen we nog meer.
De afgelopen dagen zijn best druk geweest. BBQ en wasmachine kopen, Suzuki Samurai aangeschaft, de eerste stappen naar "bevolking" gezet om ons in te laten schrijven, boodschapje hier en boodschapje daar. Hopelijk hebben we vanaf volgende week Internet, dan wordt het allemaal weer wat makkelijker communiceren, maar om naar City Café te moeten gaan is ook geen straf. Mailen onder het genot van een wijntje en een bright!
Gisteren meegedaan met het vrijdag happy hour bij Karel en de zon in de zee zien zakken.
Kortom, we genieten volop!

6 opmerkingen:

Unknown zei

Dat is een goed idee zo’n blog! Ik ga zeker lezen. Ziet er allemaal heel gezellig uit. Mooi uitzicht… alles erop en eraan. Mis alleen nog foto van chuma op bonaire, want dit zijn duidelijk de marronnierstenen.
Kus Eline

jose zei

van pa en ma de mailtjes doorgekregen en deze site
leuk!!
ik zal iedere dag even kijken
groetjes vn ons allen

ps mooi huis!! en een grappige auto

Unknown zei

Mooi huisje, mooi uitzicht!
Dat wordt/is vast een mooi leven!

Ev-ert/a zei

Ziet er goed uit jongens! Leuk dat we jullie kunnen volgen.

Enne, zing met me mee: Helemaal niets voor van Gaal, helemaal niets voor van Gaal. Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets voor van Gaal!

Kus!

Sandra zei

Leuk idee, jullie blog en we zullen zeker alles op deze manier gaan volgen ondanks...hoe hebben jullie Frankrijk kunnen verlaten??
Nee hoor, dit ziet er fantastisch goed uit, veel succes ermee en maak er wat moois van!!

groetjes,
Sandra (de zus van Martin)

Mariska zei

He lieve zeeschildpadjes,

Nadat we met Frank bij de Jap hebben gegeten en hij mij heeft ingelogd, even een berichtje van ons. Fijn dat de reis goed is gegaan en dat de eerste schreden op Bonaire goed zijn bevallen. Ik had eigenlijk liever persoonlijk afscheid van jullie genomen, maar dat is er helaas niet meer van gekomen. Nu moeten we waarschijnljk gewoon een keer naar Bonaire komen, maar als ik Lot zo beluister is dat volgens mij niet echt een straf.
Voor nu heel veel succes gewenst met alle voorbereidingen en aanloop tot wat jullie allemaal van plan zijn, en tot weer mails of blogs of whatever.
Liefs, Valeriu en Mariska