zaterdag 19 mei 2007

nog een paar dagen

Na 7 jaar Frankrijk zijn we aan een nieuwe uitdaging toe. Daarom hebben we het hotel verkocht en een ticket naar Bonaire gekocht. Op 28 april zijn we met al onze spullen uit Rencurel vertrokken richting Amsterdam. Na zo'n lange periode van afwezigheid was het erg leuk om weer eens een Koninginnedag mee te maken. De 3 weken Nederland staan/stonden in het teken van veel afspraken, etentjes en borrels. Heel gezellig allemaal. Voor zover we weten hebben we alles geregeld betreffende de noodzakelijke papieren voor op Bonaire. Of dit echt zo is, daar zullen we achterkomen als we beginnen met het proces om ons in te laten schrijven. Gelukkig hebben we ervaringen met Frankrijk achter de rug ;-0 Ook voor Chuma is alles geregeld, prikjes gehad en gezond verklaard, dus het arme dier moet het vliegtuig in.
Dinsdagavond vliegen we..........
We hebben een mooi terrein op het oog,niet ver van zee, en we hopen hier in de komende maand een positief antwoord over te krijgen. Onze bedoeling is om er 18 appartementen op te laten bouwen met zwembad en bar. Zelf gaan we dan ook op het terrein wonen en denken op deze manier een leuke formule neer te kunnen zetten. In Frankrijk hadden veel terugkerende gasten, die naast de mooie omgeving mede voor ons terugkwamen, vanwege de gezellige ongedwongen sfeer. En juist dat willen we ook Bonaire neerzetten. Dus als alles en iedereen meewerkt, gaat dat zeker lukken!
Via deze weblog willen we jullie van onze avonturen op de hoogte houden.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Hee Lot en Dick,
Wat goed dat jullie een blog zijn begonnen....nu ook gaan bijhouden he!
Ik kan me nog niet echt voorstellen dat jullie overmorgen al voor t eggie weg zijn.....maar gelukkig zie ik jullie dinsdag nog om
'dag stoeptegel' te zeggen.
Kus Sharon

BBM zei

heey seaturtles (ipv kastanjes van nu af aan)
Ik zal julie plannen blijven volgen hoor op julie blog (had ik nog nooit van gehoord).
Maar in ieder geval goede reis morgen en heel veel succes op Bonaire, of was het nou Aruba?? ;-)

Groetjes Patrick

Unknown zei

Jeeeh ze zijn heel aangekomen en Chuma heeft het overleefd! De Turtles zijn op Bonaire. Veel plezier en tot snel.

Xf

renskeherder zei

Nou dat ziet er leuk uit zeg! Ondanks dat jullie ons natuurlijk erg jaloers maken met zo'n weblog is het toch wel leuk om te zien hoe en wat. Ga zo door, jullie hebben in ieder geval al 1 trouwe lezer denk ik :)

daaaag
Renske

ps. wel stom dat ik mij eerst moet aanmelden om hier een berichtje te plaatsen....najaaa